neděle 18. dubna 2010

California with other exchange students from ASSE

Do Kalifornie jsem odlítala 31.3., ráno mě na letiště odvezla Nancy, trošku jsem měla nervíka, že to nestihnem, ale nakonec mělo letadlo skoro dvě hodiny zpoždění a až na pár menších problémů po příletu do LA už jsem byla s první várkou exchange studentů. Autobus nás zavezl na pláž Santa Monica. Bylo tam krásně, docela teplo, ale hrozně fučelo, prošli jsme se po pláži a pak šli nakupovat. :-)) Po dvou hodinách dojela i druhá várka a tam byl Ráďa ( kamarád z gymplu z čr), tak jsme mluvili česky ( pro oba to byla první koncerzace v češtině- face to face). Bylo to hrozně divné, občas jsme automaticky přehodili do angličtiny a ani nám to nepřišlo, ale pak už jsme si zvykli a dobré. :-)) Na pokoje nás rozřadili- byla jsem s Norkou, Dánkou a Francouzskou, která byla mimochodem anorektička, takže jsem se bála, že když do ní v noci kopnu, tak ju zlomím.


Každý den jsme měli připravený program. Byli jsme ubytovaní v pěkném hotelu v LA, každý den jsme museli byt v 11 na pokojích, zkontrolovali nás a pak jsme si mohli dělat co chceme. V LA nebylo nic moc co dělat po nocích, ale v San Franciscu jsme bydleli u nejznámějšího mola Pier 39, takže tam to žilo celou noc. :-))

Druhý den jsme jeli do San Diego Zoo, kde jsme byli asi 5-6 hodin a potom do Mexico- town, což je jakoby taková mexická vesnička, kde jsme šli potom na večeři a bylo to pěkně hnusné. :-D

etí den jsme jeli do Hollywoodu, což bylo naprosto užasné a řekla bych, že nejlepší část našeho výletu. Ráno nás řidič provezl autobusem po LA a beverly hills a potom vysadil na hlavní ulici v Hollywoodu. Nakoupili jsme suvenýry, pofotili se s hvězdama na chodníku, vyfotili si nápis Hollywood a přejeli jsme do Universal studios. Tam jsme strávili asi 5 hodin a fakt jsme si to užili, bylo to hrozně zajímavé a hlavně strašně americké. Na večeři jsme šli do Hard rock Café v Hollywoodu a celý den jsme zakončili v Madame tussaud museum ( museum voskových figurín).



Čtvrtý den jsme strávili kde jinde než v Disneylandu. Měli jsme tam "rozchod" na 13 hodin, což bylo ke konci už fakt hrozné, necítili jsme nohy. Ono to bylo hlavně o čekání, hodinu čekání, pět minut atrakce, ale Disneyland je disneyland, hlavně ten ohnostroj večer je bombastický. :-)))


Den šestý- po náročném dni v Disneylandu jsme strávili 8 hodin v autobuse na cestě do San Francisca, takže jsme se aspon trošku prospali. Zrovna v ten den, kdy jsme přejížděli bylo to zemětřesení na hranicích s mexikem a v LA to šlo cítit, ale my jsme teda necítili nic. Když jsme přijížděli do San Francisca, vítal nás déšt, lilo jak z konce, zastavili jsme u slavného červeného mostu- Oakland bay bridge a měli jsme si to jít vyfotit, během pěti minut byli moje UGGs totálně promočené, tak jsem je vyzula a šla bosky, vyblejsky pár hrozných zamlžených fotek a jeli na naši ubikaci, která byla teda taky pěkná, v obou hotelích byli vyhřívané venkovní bazény a wirpoolky. :-) tam jsme se převlekli do suchého a šli na večeři do čínské restaurace a potom na zpáteční cestě jsme nasedli do slavného SF Cable car a jeli zpátky k naší ubikaci. Po večerce jsme šli do víru VELKOměsta a mně se hrozně líbí, jak to tam žije- v CA se prostě nespí. :-D

Den šestý- Ráno jsme jeli lodí na ostrov Alcatraz- ostrov proslavený věznicí. Tam jsme dostali sluchátka a poslouchali všechno o historii toho ostrovu a hlavně bylo krásně, tak jsme z tama mohli vidět celé San Francisco. Po Alcatrazu jsme jeli takovou Auto-loďí po San Franciscu na různé zajímavé místa a pak jsme vjeli do vody a každý si mohl zkusit řídit. Potom už jsme měli jenom volno, tak jsme s pár holkama jeli "šalinou" do centra San Francisca nakupovat, haha. :-D

Den sedmý--> den odjezdu. To jsme se ráno se všema rozloučili a každý si "letěl" po svých. A jak jsem doletěla, tak jsem jela metrem, vyzvedla mě Nancy a já jsem celý tenhle výlet zakončila v Nike, kde je všechno o 50% levnější a my jsme se tam dostali, protože nancy z práce dostala nějakou spešl kartu, tak jsem se docela rozjela :-D

Takže můžu říct, že z celého tohoto výletu mám užasné zážitky, maximální spokojenost a jediná věc, která mě štvala je ta, že to tak všechno rychle uteklo. :-(

Další článek bude co nevidět. :-))))))

P.S.: pokud byste chtěli vidět víc fotek, tak se podívejte tady.

2 komentáře:

Unknown řekl(a)...

Všimla sis, že tam mezi ohňostrojema na laně jezdila živá holka převlečená za vílu?

Adéla řekl(a)...

No jasněěě, dyť to byla Tinkerbell :-)))