čtvrtek 20. května 2010

Enjoy your time


Mám trošku spoždění s tímhle článkem, neboť v minulém jsem napsala, že další bude co nevidět a ono už je to přes měsíc, co jsem sem nenapsala a znovu se omlouvám. :-/
Poslední dobou jsem neměla vůbec čas, protože čím víc se blíží čas odjezdu, tím víc je tady co dělat. Já bych tady toho chtěla tak moc napsat, ale určitě na to bud zapomenu, nebo to všechno tak splantám dohromady, že z toho nic nepochopíte. :-D Ale chtěla bych napsat pár rad pro budoucí exchange studenty a taky trošku shrnout co se stalo za tu dobu, co jsem tady nenapsala.

Track and field
Minulý týden v pátek nám "atletika" skončila a strašně rychle to uběhlo, ani jsme se nenadáli a už byl konec a jsem hrozně ráda, že jsem se na to dala. Rozmýšlela jsem se mezi tenisem a trackem, ale tedka zpětně toho vůbec nelituju a naopak jsem ráda, jak jsem se rozhodla, protože tam byli všeci moji kamarádi a navíc ono je to spíš než sportování zábava. Jednou týdně jsme mívali závody ( "meets"), pokaždé proti jiné škole a většinu jsme vyhráli. Nečekala jsem, že Sunset team je tak dobrý. :-) Měli jsme užasné trenéry, super kolektiv a získali jsme nové zkušenosti. Od tohoto týdne už máme po škole volno, tak se snažím mít vždycky nějaký program, protože posledních pár týdnu nechci sedět doma.
s Norou- ošťěp
celá parta v Track and field

Honeyman camping
Jeden víkend jsem byla s Norou a její rodinou kempovat ve 4 hodiny vzdáleném městečku, které je kousíček od oceánu a všude kolem jsou duny. celý víkend bylo hrozně pěkně a teplo, tak jsme v sobotu šli na výšlap skrz duny na pláž, což byla pěkná makačka, protože šlapat v písku není žádná sranda. Na pláži jsme postavili hrad a mě z písku a šli jsme zpátky, každý večer jsme měli oheň a grilovali jsme marshmallows, prostě to byl dobrý víkend. :-))
s Norou v dunách

duny

Rick's and Anna's birthday
Anna a Rick měli minulý týden narozeniny, tak jsme tento víkend měli oslavu, byli jsme v centru města, hráli jsme minigolf a potom jsme šli k Paige domů, měli jsme tam večeři, dort, rozbalovali si dárky a potom jsme se dívali na film. 
with Anna
Já nechci zase znovu psat, že to bylo super, skvělé a bla bla, protože to vypadá, že jsem tady unešená z každého dne, ono to zase pravda není, ale nechci si tady stěžovat na věci, které mě tady štvou a i kdybych si postěžovala, tak mi to v ničem nepomůže, takže radši píšu jenom o věcech a událostech, ze kterých mám radost a vím, že když si to budu někdy zpětně číst, tak se mi to bude všechno živě vybavovat a na ty špatné věci zapomenu. Ono je lepší si pamatovat jenom to dobré a hlavně u mě ta dobrá část převažuje. Já i když tady mám nějaké problémy, tak si sice stěžuju, ale dá se to přežít a hlavně to nejsou problémy nad kterýma by si člověk měl lámat hlavu. Na světě jsou mnohem horší věci než tady nějaký můj občasný "problém". :-))

Každý víkend jsem měla zaplněný od doby, co jsem psala naposled, ale to byly spíš takové maličkosti, jako chození ven s kamarádama, nakupování, jeden den jsme taky jeli na výšlap do kaňonu, kde žijou indiani a pak do termálního bazénu..... 
s Rickem 
Zbývá mi poslední měsíc, tak jsem si sepsala seznam věcí, které chci ještě do té doby než odjedu vidět a postupně si to odškrtávám. Posledních 13 dní školy, graduace a pak se začít pomalu balit domů. Tohle byl snad nejrychlejc uplynulý rok v mojem životě a s blížícím se odjezdem dostávám strach, jaké to bude, až se vrátím. Já ani nevím proč, moc se zpátky do česka netěším ( tím samozřejmě nemyslím rodinu a kamarády. na ty se těším hrozně), a klidně bych tady druhý rok zůstala. :-)))
Školu už tady beru spíš jako něco podřadnějšího, prostě se nepřetrhnu. Když si mám vybrat mezi ukolem a kamarádama, tak samozřejmě dám přednost kamarádům a radši dostanu Fko. :-D Ja si tady chci prostě posledních par dní užít a ne sedět doma nad ukolama, to budu dělat zpátky v česku, z čehož už ted mám nervy. :-D 
Jednoduše řečeno, řídím se tedka heslem: "Enjoy your every single day." :-))

A tedka něco málo pro budoucí exchange studenty:
Bavila jsem se s Kájou ( která je v Bostonu) a říkaly jsme si, že kdyby jsme měli možnost vrátit čas, tak bysme tady udělali hodně věcí na začátku jinak. Hlavně bysme dělali nějaký sport, tím si získáte nejvíc kamarádů a hlavně vám to pomůže se začlenit líp do kolektivu. Takže URČITĚ si dejte nějaký sport a ikdyž nejste zase nějak sportovně nadaní, je to uplně jedno, tady to můžete dělat jenom pro pobavení, nic vrcholového.
Vemte si minimum věcí, tím myslím hlavně oblečení. Já tady tedka řeším, jak všechno převezu domů a to chci nakoupit ještě tolik věcí. Tak naštěstí kamarádi mojí host rodiny se stěhují za měsíc do ČR, tak mi vezmou lyžáky a lyžařské oblečení, ale i tak, přijde mi, že mám 3x tolik věcí, než když jsem sem přijela a navíc mám hrozně moc věcí ze školy a nejhorší na tom je, že já si chci všechno nechat na památku. :-D

Pokud vás cokoliv zajímá a nezmínila jsem se o tom na mojem blogu, napište mi a já vám ráda odpovím :-))))
Určitě bych chtěla do odjezdu napsat ještě minimálně jeden zápis. :-)

Za chvilku v ČR,
byeeeee :-)

2 komentáře:

Mavis řekl(a)...

hi girl, miluju blogy o cestování :) ... máš to tu hezký, hezky píšeš:)

taky mám jeden, tak jestli chceš, můýeš se mrknout ke mě (dám si tě do oblíbených! )

http://mejvis.blogspot.com/

Andrea řekl(a)...

Ahoj :) Nenasla som nikde tvoj mail...chcela by som sa ta spytat ci by si si nepridala moj blog medzi tvoje oblubene. Tiez som exchange student v USA. diki :)
http://andreavcolorade.blogspot.com/