středa 10. února 2010

cas leti

tak pololeti za nama. Vcera mi doslo vysvedceni, tak mam same A a jedno B ( z Creative Writing) a jsem rada, ze uz tuto tridu nemam, vubec nic mi to nedalo, psali jsme porad nejake slohovky a ucitelka to ani necetla. :-/

S mym novym rozvrhem jsem nadmiru spokojena, lepsi nez muj prvni semestr. Akorat anatomie me obcas trosku stve, furt nam zadava nejake nesmyslne ukoly, v hodinach vsechno cte z pocitace a kdyz se ji na neco zeptate, tak nevi nic.

Jinak uz si ted zacinam uvedomovat, jak rychle se mi to tady krati, se ani nenadeju a budu doma. Uz ted muzu rict, ze jedna z veci, ktera mi doma bude nejvic chybet je Ski team. Zbyvaji nam nejake posledni 2 zavody, potom sampionat (pokud se tam dosnameme bud jako tym nebo jako jednotlivci) a konec.

31. brezna letim do Californie, je to zarizene pres ASSE a bude to s ostatnima exchange studentama. Je to na 7 dni a pojedeme do LA, San Francisca, San Diega, Hollywood....... videla jsem fotky od kamaradky, ktera tam byla v prvnim terminu a uz se nemuzu dockat. :-))))

Minuly tyden jsem mela narozeniny, dokonce jsme nemeli ani zavod, tak zamnou prijela Sarah ( exchange studentka z Nemecka) a byla u nas cely vikend. Byla jsem az prekvapena, jak pekne narozeniny mi moje host rodina udelala, mela jsem dort, vsichni mi zpivali, po veceri jsem dostala darky.... no proste mnohem lepsi nez vanoce. :-)) A v nedeli jsem byla s par kamoskama ve meste, meli jsme veceri, ruzne jsme se poflakovaly po meste, sly na zmrzku.... nice.

Doma to taky docela jde. Steven porad v Minnessote, takze Nancy je na vsechno sama ,tak se ji snazim co nejvic pomahat, delam vecere, uklizim kuchyn...... no cinim se tady snad vic nez doma. :-D

Uz tady mame jaro. Rano svetlo, ptaci pipaji, vsechno zacina kvest, posledni dva dny bylo hrozne teplo a krasne, svitilo slunko. Nancy rikala, ze uz by to tak melo zustat- porad mame problemy s nedostatkem snehu a resi se, kde budeme zavodit. :-(

Pristi clanek napisu neco vic a predmetech, ktere tedka mam a jak takova hodina probiha.

Well, yeah, that's pretty much it,
so see ya guys :-))

3 komentáře:

Honza Němeček řekl(a)...

super zpravodajství !!! hele mám dotaz příští školní rok se taky chystám do USA, a mám dotaz na elektronku a na přístup k interenetu....Notebook sis dovezla z domova nebo koupila přímo tam ? Mobil používáš ? jinak se můžeš kouknout i na můj blog..zatím under construction :-)))Have FUN

Honza Němeček řekl(a)...

jinak blog nemám na bloggeru, ale takhle ...www.studiumusa.wordpress.com..a nemáš náhodou facebook ?? mám tolik dotazů :-d

Adéla řekl(a)...

Dovezla sem si svůj notebook a normálně ho tady používám, ale pokud notebook nemáš a váháš jestli si koupit v česku nebo tady, tak určitě si ho kup až tady, protože je to MNOHEM levnější.
A mobil taky používám český, ale vím, že hodně lidem to nefunguje a někteří operátoři nepoužívají ani SIM karty. a zase, pokud ti tady mobil nebude fungovat, tak se dá sehnat i za 25$ .
A děkuju, Adéla