pátek 22. ledna 2010

Zijuuu :-)))

Konecne jsem se odhodlala k dalsimu zapisu.
Naposled jsem psala o Vanocich, tak se to budu snazit od te doby strucne shrnout.

Silvestr
Ten jsem stravila u Leah (kamaradka moji tety), no co k tomu rict, Jelenovska to nebyla, ale vetsi zabava, nez kdybych zustala doma. Pred dvanactou jsem si hrala s holkama delala veceri- rizky. Ve dvanact jsme si pripili ( dokonce jsem mela asi 4 sklenicky sampickaa :-D ). Meli jsme "lucky soup", coz je cockova polivka, ktera ti prinese stesti do dalsiho roku. Pak jsme se chvili divali na TV a sli spat.

Lyzovani- zavody
Hned v sobotu po novem roce jsme meli prvni zavod- Slalom. Bylo to na Mt. Hood a kdyz jsme tam jeli, vubec jsem nevedela co od toho cekat. Prijeli jsme tam a vypadalo to jak kdyby mela startovat Sarka Zahrobska. :-D proste dve trate vedle sebe, jedna pro kluky, druha pro holky. Slalom vypadal uplne profesionalne, startovalo se ze "stanu" , proste se vsim vsudy. Slo to docela rychle, kazdy mel na sobe dres s cislem a vzdycky po desitkach nas volali. Mela jsem myslim cislo 24. Treneri nam vzdycky donesou lyze, ocisti nam boty od snehu, vsechno oprasi, proste servis. A pak s nama stoji v tom stanu a rikaji nam posledni rady a at nejsme nervozni ( ja jsem docela byla). ale kdyz uz jste vazne na rade, chap co tam tomu veli vam rekne: "are you ready?", vy si polozite hulky na ty umelohmotne ctverecky na odraz a zacne odpocitavat :5, 4, 3..... tak nerzovita odpadne a hlavnim cilem je zajet cistou jizdu a nespadnout.
No kazdopadne, skoncila jsem 18. , na to, ze to byl muj prvni zavod to neni spatne. nas holek jelo kolem 100. Vseci z tymu tomu nemohli uverit, ze nikdy predtim jsem nezavodila a skoncila jsem tak dobre. :-)))
Druhy zavod byl na tom samem miste, ale to bylo hrozne, snih byl spatny, snezo-prselo....skoro kazdy spadl behem zavodu. Ja jsem dokonce spadla dvakrat, jednou mi to jenom tak podklouzlo, tak jsem rychle vstala a snazila se vratit k brane, kterou jsem minula a asi o 30 metru niz jsem spadla znovu, to se mi vypla i lyze a pri splhani nahoru uz se mi chtelo uplne brecet. :-D A pri druhem pokusu ( kazdy zavod jedeme 2x a casy se nam potom sectou) jsem minula branu, jenom jsem slysela, jak na me nekdo rve, ze se mam vratit, takze jsem si zase vyslapala kopec a jela jsem, za toto jsem byla vazne nastvana, protoze jsem to mohla zajet o hodne lip nez prvni jizdu, no ale stalo se a skoncila jsem az 33. :-/
A zatim nejposlednejsi zavod byl GS - giant slalom, coz mi de lip nez slalom, neni to tak technicke, no a skoncila jsem 6. !!!!!!!!!!!
Jinak se snehem je to tady tedka spatne, tam kde bysme meli zavodit nezavodime, protoze neni dostatek snehu, ve stredy taky jezdivame jinam, proste spatna sezona. Ale hrozne me to baviii :-)

Finals - zaverecne pisemky
Pristi tyden mame takzvane finals, kazdy den mame 2 hodiny a celou hodinu piseme zaverecny test z celeho pul roku. Moje nejtezsi final bude v anatomii, je tam hrozne moc veci na pamatovani a ja jsem vetsinu uz zapomnela. Normalne tady citim, jak mi zakrnuje mozek :-D ja se skoro vubec neucim a uz ted mam nervy, ze v cesku propadnu :-D Jinak cely ten tydem koncime 11:15, ani treninky nemame, takze maximalni priprava na testy.
V dance delame jako finals sestavu ve skupinkach, uz na tom delame asi mesic, sestava musi mit minimalne 2 minuty a jeste nam chybi asi 25 sekund.

2. semester- novy rozvrh
s druhym pololetim se nam taky meni rozvrh. Tak jsem byla za moji poradkyni a snazila jsem se to co nejvic obmenit, protoze si chci zkusit co nejvic predmetu. Normalnimu studentovi by to tak nejspis nezmenila, ale protoze ja jsem exchange student, tak mi vyhovela snad ve svem, co jsem chtela.
Novy rovrh:
  • IB art - malovani ( predmety, ktere maji pridavek IB jsou ty nejtezsi urovne)
  • Photography - fotografovani
  • writing from experience - prani z vlastni zkusenosti
  • History- dejepis
  • Little apollos- starani se o male deti
  • anatomy - anatomie
  • net games- sitove hry
zrusila jsem si sbor, ikdyz me zpivani bavi, jsou tam holky, ktere maji 14-15 a nemam tam tim padem zadnou lepsi kamaradku a je to takove bezucelne.

Jinak Steven i Nancy meli minuly tyden narozeniny. Nancy v patek a steven v sobotu. ja jsem v patek vecer odjizdela na zavody, protoze to bylo daleko, tak me brala jedna holka a prespali jsme tam. a v sobotu v devet vecer jsem se vratila, takze jsem "zmeskala" jejich narozeniny, tak jak ulozili kluky a sla jsem za nema, ze jim popreju, jenze jsem jeste nemela darek pro stevena, objednala jsem ho pres internet a nestihlo to dojit, tak jsem jim rekla happy birthday a ze je to trapne, ale ze pro ne nemam darky, ze pro neho je na ceste a nakonec vyslo najevo, ze ono to doslo, ale nancy si myslela, ze je to od nekoho pro me na narozeniny, tak to schovala :-D tak byli oba radi a ja jsem rada, ze uz to mam za sebou. :-)

Žádné komentáře: